Direktlänk till inlägg 30 oktober 2007

PM.........å utmanad........

Av Tina - 30 oktober 2007 20:51


Har blivet utmanad av Madicken å Jossan.............Ska tydligen skriva 6 "udda" saker om hundarna! Det värsta är att hon utmanat....Ettan Kita Wiggo Killen å Jax  X 6 grejer!!!

Nej tyvärr Linda jag grejar det inte....Jag börjar jobba vid 00.00 !!

Så jag fixar helt enkelt inte utmaningen fast jag vet att dom alla har en hel del udda saker för sig!!


Det kom ut PM i dag till tävlingarna i Rättvik den 10-11/11  !

Å det är så kul men PM då vet man att snart är det dax!!

Det är mkt starter endast klass 3 å lag men det ligger runt 60 starter i klasserna något mer i large!!

Lag.12 small 11 medium å 17 large!!

Så vi får lite å bita i ....men det ska bli så kul!!!


Var en "sista" gång hos naprapat Per i dag allt känns riktigt ok nu så jag ska inte dit igen!!

Skickar med en bild som min dotter hittat....så söta!!

Vi ses!!

 
 
Ingen bild

Marina

30 oktober 2007 23:06

Vad skönt att du är bättre nu!

Underbar bild!!!

kram

 
Linda

Linda

31 oktober 2007 16:33

Hehe jag gissade att du skulle bli glad över utmaningen. ;)

Men jag tyckte att det var jättefiffigt att utmana dig. För då behövde jag inte klura ut fler hundkompisar...

Lycka till i Rättvik!

Själva ska vi öva kontaktfält och öva kontaktfält. Har faktiskt i dag fått ett alldelles eget A-hinder i passade terrier storlek. Ska bli premiär i kväll, kommer kanske ett inlägg i bloggen.
Vem vet?

Ha det gott!

Kram

http://www.tankeklur.bloggagratis.se

 
Gittan

Gittan

1 november 2007 14:14

Tja!
Tack för trevligt sällskap i Örebro i söndags! Åh, vad söt han är Jax! Vilken liten buse, liten men naggande god kan man säga!
Synd att Killen inte var på humör! Du vet ju att han är min favvo!
Lycka till i Rättvik, du springer säkert på gänget från Lyckoshellans! Brorsan brukar ju inte gå att missa, Linus och Maria är oxå med!
Själv kanske jag sitter i valplådan, vem vet *ler*?!
//Gittan

http://www.lyckoshellans.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards