Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Tina - 19 oktober 2007 15:16


Jag har en perfekt runda i skogen bakom mitt hus tar ca 40-50 min att gå runt. Inga vägar hundarna kan gå lösa--perfekt!!

Så nu har vi haft påhälsning i "våran" skog!!! VILDSVIN

Det gillar jag inte!!

Tog med Stefan ut i dag för att "konstatera" jag försökte förtränga det kunde ju vara råbock eller så.........

Men nej, Stefan är helt övertygad att det är vildsvin som har bökat!!

Blir lite nervös av det .......mina sheltie springer ju lösa och drar sina små lovar  i mellanåt!! Kita har jag ju kopplad just för att hon jagar.

Enda trösten var väll att det verkar vara gris på genomgående för det var nån vecka sen jag såg "böket" och det har inte blivet mer sen dess!!

Vildsvinet är ju skyggt men det kan gå fel å man hamnar emellan på nå vis å då är dom inte att leka med ,plockar nog en sheltie hur lätt som helst!

Men trots allt kan jag nog inte beröva dom det allra roligaste !!

Att få springa fritt i skogen!!


Har träffat Per(naprapat) i dag igen.......Det tar när han bryter å masserar känner mig allt lite bättre men inte helt OK..........ska dit på tisdag igen!!


Skickar med ett Foto på min Jack russel Kita i dag !

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards