Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Tina - 1 oktober 2007 22:45


Jag undrar ................

Jax blev 4 mån nu den 29:de september  i dag var vi i skogen hela gänget å gick en runda på 3 km å jag kan lova att Jax gick mer än det!! Han far överallt å tycker livet är störtball hänger en hel del i Kitas sele oxå!


Detta känns för mig som att han borde bli trött av, men...... när vi kommer hem å jag släpper dom i trädgården då börjar Jax å Killen att tokrejsa!!!!

Så där som man kan stå å titta på å undra.....hur orkar dom?? å skratta hjärtligt!! Dom lugna sig efter ett tag å när vi så småningom gick in då börjar dom rejsa IGEN !!!!

Ja glad å positiv är han allt vår Jax!!


Vi har haft avslutning i kväll på vår Nybörjar-agilitykurs oxå!! Dom har på 6 ggr blivet otroligt duktiga och av 6 st deltagare så har alla vart där varje gång å alla ska åka till Karlskoga å delta på Roockie-agility!!!

Helt otroligt hoppas dom fortsätter det har vart ett glatt gäng!!


Måste ta och fota lite någon dag jag har vart dålig på det den sista tiden så i dag får Jax 9v pryda bloggen!!

Jag har föresten mätt och vägt min lilla klimp å han vägde hela 3.5 kg (Killen vägde 4.8 kg vid samma ålder!!)

Han var ca 27 cm hög och dom säger att man vid 4 mån ålder ska plusa på 6 cm då får man sluthöjden!!   = 33 cm hanar ska vara runt 37cm så han blir troligtvis väldigt liten!!!

Inte mej emot ,då blir han ju smallhund i Agilityn!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards