Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Tina - 15 oktober 2007 21:15


Har fixat till två träffar i morgon!!

Inte så svårt om man betalar lite för dom........

Först blir det till Per Bengtsson( Fajta Å Nano Per) när han inte grejar med sina hundar är han nämligen naprapat å ska förhoppningsvis kunna hitta nått litet elakt troll mellan mina axlar!! Har nämligen tappat all ork i mina armar (hur ska det gå å handla då??) å det känns som knivhugg i bland!!


Senare på em ska jag till nästa date......Tandläkaren!! Inte så kul men det ska bara putsas lite denna gång så det får väll gå!!


Killen......är en konstig hund..... totalt blockhalt(hästspråk) i två dar sen nästan ohalt i dag  helt felfri!!!  Hur kan det komma sig???

Vad hade han gjort???

Han är arg på matte i dag för han fick bara en liten kort koppelpromenad med gammla Ettan !!

Sen fick Kita Wiggo å Jax gå i skogen å han fick stanna hemma , hur orättvist kan det bli??


I dag ska min dotter å hennes kompis få pryda bloggen!!

Dom var nämligen iväg på fotbolls-cup i helgen och det är så här man ser ut i bilen på vägen hem!!!

(nu får jag nog spö när jag visat denna bild!!)

Vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards