Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Tina - 9 oktober 2007 22:29


Usch va jag är dålig på att blogga!!

Ser ju att jag har tappra besökare varje dag å älskar själv när andra uppdaterar sina bloggar.....ändå kommer jag inte till skott å skriver några rader!!


Har knappt hämtat mig efter helgen än ! Var på Kurs på Byrackarn för Camilla Brundin...en handlings kurs!! Gisses va nyttigt kan säga att det finns en hel del att träna på !!! Det var jättekul!! Vi var ett roligt gäng som körde!! Fyra sheltie, en mellanpudelkorsning,två kelpie,en storpudel å en staby hound(stavning?)   Å alla dessa med mycket motor å vilja att försöka ta sina förare igenom alla övningar!!   KUL Å LÄRORIKT!!!


Stefan min sambo ((jag har en riktig Stefan!!--ett skämt till alla som läser Gudruns blogg!!)) for iväg upp till Stora blå sjön i morse ca 90 mil rakt upp mot norska gränsen......tydligen!

Älgjakten har ju börjat!!  Så nu är deras (Stefan,Chico å Birk´s) säsong startad!!

Jag ska ju försöka inkräckta en del på deras säsong då jag anmält mig å Wiggo till Nedansiljan och Oxelösunds tävlingar i November!!

Hoppas det går att lösa då!!

Dax att jobba en skvätt snart se till att få in lite till kassan, för att göra av med dom är inte fullt så jobbigt!!

Vi ses!!  (Kanske i Frövi i helgen??)

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards