Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Tina - 26 oktober 2007 22:18


Jag är helt klart bättre nu (Tack Per!)

Så det är dax å sluta klaga å gå tillbaks till verkligheten!!

Så här "efteråt" undrar man vad man gnäller om ....när man tänker efter finns det så många andra som har det värre!!!

I dag har jag vart den goooa mamman! Först var min dotter å kompis hos frisören sen blev det Marieberg å avslut på Bio i Örebro!

Så nu är man väll godkänd ett tag fram över!!!

Ska till Byrackarn i morgon , det är dax för hinderflytt till ridhuset å jag har lovat komma med kärran!! Ska va mycket försiktig med lyft vill jag lova!!

På söndag är det inoff utställning på mässan i örebro.......Ska försöka visa Killen å Jax......varför......vet ej!!  16 shelties anmälda!!


Fick en så bra bild i dag på mailen, den ska ni få ta del av i dag!!

Vi ses!!


Shit  å kyklingfile´....Kan ju tillägga att medans jag bloggade försökte jag koka kycklikfiléer till "hundgodis"(känslig mage ni vet....)

Gissa vad....glömde bort ...nu luktar det inte godis hemma direkt och ett par nya filéer ligger i ny kastrull!!!



Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards