Direktlänk till inlägg 22 oktober 2007

Sjukskriven.......

Av Tina - 22 oktober 2007 19:11


Var hos läkaren i dag, är fortfarande inte helt bra ,lite bättre men inte bra!!

Blev sjukskriven en vecka......första gången i hela mitt liv jag blivet sjukskriven.....förhoppningsvis den sista!!

Har fortfarande ingen kraft i armarna dom är nästan lite som att dom sover....å ont mellan skulderbladen....ryggen!!

Hoppas det löser sig den här veckan nu , ska till naprapat Per i morgon igen får vi se om det kan hjälpa till!!

Gissa om jag har aktiva hundar nu, det är så svårt å hitta på saker med dom när det enda man vill göra är att ligga still.....Var i skogen i dag i alla fall....lite ipren sen är det bara att gå annars tar dom kål på hela hushållet!!

Mycke´me´djur i skogen i dag mina tre sheltie tog riktiga svängar utan att jag såg- hörde dom det är inte kul!! I dag var Jax med på dessa turer för första gången oxå!!

Men allt gick bra å dom är lyckliga å glada igen!!

Å matte sväljer yttligare en ipren!!

Vi ses!

Gamla Ettan 13 år å 4 mån får pryda bloggen i dag!!

 
 
Eva

Eva

22 oktober 2007 19:26

Hoppas du blir bättre snart :-)

http://suntliv.blogg.se

 
biggan

biggan

22 oktober 2007 20:17

Krya på dig nu, Tina. Vi måste träna jättemycket, så vi är superfulltränade till alla vårens tävlingar.

http://biggan.bloggagratis.se

 
Ewa

Ewa

22 oktober 2007 22:09

Vad trist! Du får försöka vila dig i form så gott det går. Kram!!!

http://levnu.bloggagratis.se

 
Inger Pippi o Elektra

Inger Pippi o Elektra

23 oktober 2007 09:31

Aj då, låter inte bra!
Krya på dig, Tina!

http://olsen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

PumiL8

24 oktober 2007 18:13

Kul att du kommer på söndag. Klart jag har handlers, tre stycken. Vi ska träna inför show säsongen.
Stackars dej, ont i ryggen är inget roligt att ha. Du kanske haft för många koppel i handen samtidigt, ha, ha. Nej har lärt mig idag att det kan komma från att man har lett hästar med för hög hand som man gjorde förr i världen. Hoppas dina Ipren och Per hjälper.

 
Ingen bild

Marina

25 oktober 2007 22:18

Usch vad tråkigt, Tina!
Hoppas du snart blir bra igen...

kram

 
Ingen bild

Linda N

26 oktober 2007 09:03

Vilken otur du har! Jag lider med dig...Hoppas att allt fixar till sig nu. Om du tror på lite andra krafter, så kan faktiskt healing vara precis lika bra som smärtlindring! Krya på dig!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards