Direktlänk till inlägg 16 oktober 2007

Vilken dag.......

Av Tina - 16 oktober 2007 20:55


Var hos Per på morgonkvisten å visst det fanns en hel del att rätta till!!

Ska dit på fredag på fortsatt behandling......Jag är mör orkar inget med armarna!!  Men det är väll bara att bita ihop!!


Å tandläkarn då..... vilken mardröm....jag är inte speciellt lycklig när jag går dit kan jag säga!! Bara "puts" å hon höll på i en timma....onnnnt gjorde det!

Herregud så "smutsigt" det måste ha vart!! Ska väll tillägga att hon är helt ny i branchen!!


Hundarna har inte fått gjort just något i dag, matte har inte riktigt orkat!!

Tog några kort häromdagen så Jax ca 4½ månad får pryda bloggen i dag!!

 
 
Gittan

Gittan

17 oktober 2007 13:15

Hej du!
Skönt att Killen är bra igen! Men lite konstigt är det!? Han ser söt ut din lille Jax! Ses vi på Örebromässan den 28:de?
Tack för raderna i gb! Fixade till inlägget lite! Vilka valpar menade du? Champis har valpar hos kennel Colliemandai, och Sprite hos Frenja (Paula)! Hos Brimalou's har ingen av mina pojkar några valpar *fniss*!
Visst är de fina, Sprites första småttingar! Den blåa lilla tösen, mmmmmm!!
Ha de gott, slå en pling när du har tid!
//Gittan

http://www.lyckoshellans.com

 
Julia

Julia

17 oktober 2007 15:48

Hej! Jag heter Julia och jag ska bli "mamma" åt en sheltievalp om 6 veckor. Hittade din blogg på Frenjas hemsida där jag ska köpa valpen. Iaf. så la jag direkt märke till namnet Killen som du hade skrivit i gästboken. Det var nämligen så att jag träffade dig och Kille på en agilitytävling i Västerås i våras och jag har tänkt på honom till och från sen dess. Jag tycker att han är så himla fin. Tyvärr var ju blue merle-valpen på Frenjas tingad, men nästa gång blir det lätt en sån. Jag vet egentligen inte vad jag ville säga med det här, bara det att jag tycker verkligen att Killen är hur fin som helst och också att jag har några fina bilder på honom sen tävlingen, du kanske vill ha dom??

Vänliga Hälsningar!
/Julia

http://stopmejune.blogg.se

 
Ingen bild

Yvonne

17 oktober 2007 22:20

Halloj.
Vad söt lille Jax är. Tror han att han är en terrier månntro? Det står ju det på bädden han ligger i =)
Ha det bra // Yvonne

 
Ingen bild

Tina!

17 oktober 2007 22:27

Han VET att han är en terrier!!
Tro mig!!
Tina!!

 
Julia

Julia

18 oktober 2007 15:58

Hej hej igen! Tack så mycket för tipset, jag ska verkligen vänja den vid fönen. Njaa, lite utställning blir det nog. Jag har inget emot själva utställandet i sig, det är mer de besatta människorna jag inte gillar. Fast jag vet ju att alla utställare inte är så. Jag ska verkligen övertala mamma att åka på mässan. Jag bor i Fagersta så det är inte allt för långt. Jag ska väl försöka leta på er där, då kan jag ju säkert få massa bra sheltie-tips! :D
Har du nån mejladress som jag kan skicka bilderna till??

Mvh / Julia

http://stopmejune.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards