Direktlänk till inlägg 11 oktober 2007

Killen har fyra ben......

Av Tina - 11 oktober 2007 22:12


Å just nu är ben nummer tre "skadat" !!

Ben nr 1 bröt han när han var 7 mån( höger fram över armbågsled)

Ben nr 2  ena bakbenet hände det någott konstigt med för 2-3 månader sen han ville inte ställa ner det å så. Fick till slut tag i en vet. som drog å greja å kände-- drog troligtvis rätt något då för han var mycket bättre när vi gick där ifrån och typ ohalt dagen efter!! Detta hände i sovrummet under natten!!

 Så var det då dax igen!!!

Ben nr 3 Hände igen under natten då jag jobbar hundarna sov i sovrummet med min dotter där finns endast en dubbelsäng å två hundkorgar......när jag kom hem i morse från jobbet linkar-går på tre ben-- Killen igen!!

vänster fram denna gång!!! Kolla över det lite på morgonen tyckte han reagerade väldigt i tassen!! Okej det får vara tills i em när jag sovit!

Em kommer benet är inte bättre!!! snarare sämre å jag tycker det verkar svullet över knä och neråt väldig reaktion på båda ytterklona när man trycker dom lite nedåt!!!!

Bista nästa!!!  Dom tyckte jag avvaktar till i morgon å hör av mig då!!

Som det ser ut just nu så blir det till å ringa i morgon igen!!

Lyckades i alla fall få han att kvällskissa till slut!!

Så nu ligger stackars Killen i sängen igen å väntar på morgondagen!!


Något annat som är kul är väll att Husse i dag sköt(inte så kul kanske) en tolvtaggare uppe i Jämtland! Detta efter att Chico jobbat med älgarna i 6 timmar!!  Husse är nöjd!!

Så Killen "MR Legg" får väll pryda bloggen i dag!!

Godnatt!!

 
 
Ewa

Ewa

12 oktober 2007 13:50

Är det för att gubben är på älgjakt som du har veterinären i sovrummet under natten?? ;o)

Trist med killen! Hoppas de hittar vad det är ovisshet är alltid värst. Kram

http://levnu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tina!

12 oktober 2007 14:38

HA ha ....den fällan hade jag inte sett!!
Tina!

 
Inger Pippi o Elektra

Inger Pippi o Elektra

12 oktober 2007 19:23

Aj då, stackars Killen!
Hoppas att det är något enkelt så han är bra snart!

http://olsen.bloggagratis.se

 
biggan

biggan

12 oktober 2007 20:00

Trist med killen. Veterinär i sovrummet-kul??? ja, det beror väl på vilken veterinär det var. Grattis till tolvtaggarskytten o den duktiga vovven.

http://biggan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards