Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Tina - 27 oktober 2008 20:12


så väldigt mkt för alla gratulationer!!

Det är ju en stund kvar till SM så vi har ju tid på oss att träna.....men jag gör väll som jag brukar ,går in på plan försöker greja en nolla och få det där perfekta loppet så mkt annat är det väll inte??

Hur svårt kan det va???(säger jag kaxigt 7½ mån före start.....fniss)


Nog om det upp som en sol ner som en pankaka. Söndagens tävlingar gick väll inte riktigt som jag tänkt mig TVÅ stora dundertabbar av matte resulterade i ett 5 fels hopplopp och en DQ i agilityklass!!

5 felaren var ett missat framförbyte av en yr förare....DQ var en riktig klassiker, Wiggo ville tjuvstarta jag fick stop på han väldigt nära första hindret....gav han startsignal och vips en hund som sprang under bommen,jag bara körde vidare och resten gjorde han galant.....ja kanske inte målrakan! Så det är bara att ta tag i sig själv igen!!


Nästa projekt blir folksam cup på fredag. raka vägen från avslutat jobb kl 06.00 på fredag morgon!! Ska bli kul,bara Wiggo är anmäld,Kita har ju vila!!


Har vart lite duktig i dag och frostat av frysen,välbehövligt!! Stefan säger att det är en massa kött på ingång!!


Vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards