Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Tina - 8 oktober 2008 20:37


Hemskt vad dålig jag är!!  Dagarna bara rusar iväg och bloggen har inte blivet prioriterad precis!!

Mycket har hänt sen sist!! I dag har jag tagit en lugn vilodag med bara alla måsten som matlagning och liknande.

På agilityfronten har vi fullt upp som vanligt. var i Töreboda i helgen som var och körde 4 inoff lopp,alltid så trevligt i Töreboda! Börje hade lyckats bra med banorna tyckte jag.Fint prisbord har dom alltid oxå,Wiggo lyckades plocka hem tre placeringar, 1:a , 2:a , 2:a det fjärde loppet klanta jag bort med en 10 felare!!Han vann ett underställ till matte , 15 kg foder, samt ett fodrat hundtäcke som satt perfekt!!

Kita hade jämna resultat....DQ  ja ja men en del bra lopp trots allt!!


I helgen ska Wiggo och jag gå kurs för Camilla...blindbyten....hur ska det gå?? Jax ligger i slalomträning....Hur svårt kan de va?? Han är så ivrig!!


Kita har fått vintervila ska bara springa ett par lopp i Finspång om ett par veckor sen är hon inte anmäld något mer. Inte hennes säsong....


Amandas sovrum blev klart förra helgen så i måndags var vi iväg på storshopping.Så nu har lilla fröken ny säng och ny soffa!!


Springer hos sjukgymnasten oxå och försöker bli av med en tennisarmbåge genom att få akupunktur!! Vet inte riktigt om jag tror på det....än??


Så nu måste jag nog titta lite på Bonde söker fru...


Vi ses!!


Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards