Direktlänk till inlägg 11 maj 2008

PINNE......

Av Tina - 11 maj 2008 15:20


Söta ,rara, goa, snälla, underbara, Kita är nu stålt å lycklig ägare av en fin pinne......

Efter ett kanonlopp i Hopp2 i går i Fagersta fick vi lämna in boken och ta emot den andra pinnen i hopp 2!!!

Dagen i sin helhet rätt OK lite svår Agilitybana med knappt några målgångar och mycket med klurigheter!! Men ett kalasväder så Kita kunde bada,Kita är som bäst i tryckande hetta när man får bada å sola mellan klasserna ,bara att konstatera!!

Tyvärr en disk å 10 fel m. Wiggo, men felen var bara mina ,Wiggo skötte sig utmärkt!!


Hade en mkt trevlig dag tillsammans med Yvonne från Lindesberg (som jag haffade på vägen dit!) och hennes Sheltie Casper!!


Så i dag har vi haft en lugn å avslappnad dag och snart måste jag iväg och jobba ett pass!!!


Vill sända ett stort GRATTIS!!!!  Till Susanne å Buster som vann Hoppklass 1 med en fin pinne i Töreboda i dag!!

Vi ses!!

 
 
Linda

Linda

11 maj 2008 17:43

Grattis till pinnen!!!

Kram

http://tankeklur.bloggagratis.se

 
Ewa

Ewa

11 maj 2008 19:02

PINNGRATTIS!!! Vad roligt! Kram Ewa o Co

http://levnu.bloggagratis.se

 
Mikaela

Mikaela

12 maj 2008 17:55

Grattis!! Trean nästa? Kul att det går så bra för er!
Vart åker ni härnäst?
Kram

http://www.elegantdogs.se

 
Biggan

Biggan

12 maj 2008 21:34

Supercharmiga Kita, som får till det så bra. Grattis. Har du tid-kolla filmen på anlagstestet vi gjort. Jag blir så full i skratt när jag ser den. Fajta fick sällskap.

http://123minsida.se/FajtaNano

 
Cecilia S-S

Cecilia S-S

12 maj 2008 23:26

Grattis till helgens framgångar! Vad kul!
Jag har anmält mig och Lisa till utställning i Avesta 15 juni. Hur lång tid ungefär tar det mellan Örebro och Fagersta?
Så man vet restiden ungefär. Må gott! Kram Cecilia

http://www.ludenbens.se

 
Julia

Julia

13 maj 2008 14:15

Grattis till pinne! Var ett mycket fint lopp! Jag håller med om att det var kluriga banor, jag hade inte vela köra dom! Tur att jag bara behövde snacka! ;) (jag var speaker)

http://precissomjulia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards