Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Tina - 19 maj 2008 13:10


Vi har haft en intensiv helg i Knivsta,roligt MEN å så kallt!!

Lastade in hela min klan i Fredags vid 1-tiden d.v.s Kita,Wiggo,Killen å Jax.

Körde för första gången med min GPS å my ......vi kom fram galant...har lite svårt att lita på min nya kompis i sätet brevid.......

Fredag kväll var det klass 2 alltså Kitas dag....Gick väll så där10-15 fel men en mkt glad å pigg Kita i alla fall!

Så var det dax å ta sig till Märsta hade fixat med boende hos en gammal kompis-jobbarkompis från min tid i hästvärlden! Så kul å träffa henne!!

Man är lite dålig på sånt........

Vi käkade Pizza å pratade skit ända till hon var tvungen att sticka iväg och jobba!(nattjobbare) Så hundarna å jag hade egen lägenhet i Märsta....Dom skötte sig utmärkt och skällde näst intill ingenting,jag är glatt överraskad trode det kunde bli ett problem då dom inte är vana att bo i lägenhet!!

På lördagkvällen fixade Mia så god fläskfilé med klyftpotatis,så gott efter en dags tävlande! Tackar så hemskt mkt för trevligt sällskap och boende!!!


Lördag å Söndag var det klass 3X3+laglopp men vi är inte med i något lag.

Wiggo skötte sig rätt bra i alla klasser utom en där var det som att någon stängt igen tunnelingångarna för där kunde man helt plötsligt inte gå in....

Resten av våra fel får jag nog ta på mig.....Vi lyckades dock med ett nollat hopplopp.....alltid något!

Söndagen var så kall så kall jag var totalt genomfrusen inför sista loppet så när vi kom där ifrån blev det högsta värme i bilen!!

Vi var klara och åkte hem vid tre tiden-helt suveränt!!

Men som alltid är jag helt slut efter en sån helg och hundarna vilar oxå gärna!! Så nu måste jag ta mig ut och packa upp tält å grejer som blev blött i helgen!! Nu vilar vi en helg med handbolls-cup i stället sn bär det iväg mot Skutskär en helg igen.....

Vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards