Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Tina - 1 maj 2008 20:25


Söderköpings tävlingar är avklarade och därmed debuten ute för i år!!

Tyvärr fick mina hundar med sig en klantig matte i dag så det blev resultat där efter!!!!

Kita började med att efter a-hindret suga totalt rakt in i fel tunnelöppning!!DQ

Hoppen var en väldigt tråkig å svår start som gjorde att jag efter två hinder fick bryta Kita å ta tillbaka för att gå in i slalom.....detta gillas inte av damen!!Hon stod stilla ett bra tag så det blev en vägran,men sen sög hon tag och gjorde resten med BRAVUR!!! 9:a

Wiggo gjorde ett snyggt lopp i hopp dock lite yr en sväng och missade en tunnelöppning och rundade den istället......

Agilityn....där kom min katastrofhandling in på tredje hinder så han missade det totalt!!! Med en vägran och en halvdålig balans tagning så tog vi om kontaktfältet och fick en DQ!

Fördelen med DQ i Söderköping va fina tröstpriser i målgång.....Stefan fick fina handskar å sockar!!

Så nu är det bara å ladda om för Tranås,jag funderar på att packa ner hjärnan då oxå,få se om jag lyckas?

Kort från Tobbekursen m Wiggo och mig efter slalom.!(Tack Ewa Lundin!)

Vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards