Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Tina - 23 oktober 2008 20:05


Var ska jag börja??

Jag har ju inte uppdaterat på ett tag som vanligt.

Förra helgen var vi en dag till Finnspång och körde tre klasser inoff. Kita och Wiggo startade dom var jätteduktiga och Kita tog två nollade hopplopp som avslut inför hennes långa vintervila som hon ska få!!

Wiggo nollade också båda hopploppen fick en vägran framför en tunnelöppning i agilityklassen....mitt fel råkade "springa ihop" lite med han strax innan!!( Var tvungen att ändra språket lite...såg illa ut!)


Men...den största händelsen i mitt liv är väll att jag Måndagen den 13/10 kl 23:50 rökte min sista cigarett!!

Har inte vågat skriva det förut det känns konstigt!! Men på 10 ddg inte ett blåss!! Så jag hoppas det är över nu.....antar att det är upp till mig och min hjärna!! Men så här långt känns det jättebra .


I helgen bär det iväg till Västerås med Wiggo dax för en officiell klass tre tävling, sista ute håll tummarna för vädret!!!


I övrigt tränar jag lite grann...... slöar en del (blir så trött i höstrusk!!)

MEN i kväll har jag det väldigt lungt...min dotter är på Gran Canaria med Mor-Mor och Stefan åkte i morse till Valdermarsvik för att jaga vildsvin så det är BARA jag hemma!! (och 5 hundar ,3katter+2 hästar så klart!!)


Vi ses!!


Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards