Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Tina - 14 oktober 2008 20:42


En liten beskrivning på min helg och dess eftervärkningar!!

Klarade mig väldigt bra från "träningsvärk" efter första dagen men när dag 2 var slut känndes det fruktansvärt mkt i lederna där benet fäster mot kroppen......


Nog om det, en jätterolig blindbytes kurs med Camilla var det som vi gick i helgen. Min trogna vapendragare Wiggo var föremålet för även denna kurs,Kita är liksom ingen "kurshund" hon gillar nämligen inte att göra saker flera ggr.......

Jax var med på ett hörn också på ett par övningar.

Wiggo var som vanligt jätteduktig,han gör det mesta man ber om dock sitter vårt största problem djupt rotat,han tar INGET av sig själv jag måste vara med på varje hinder detta gör att jag har lite svårt att hinna med blindbyten där andra fixar dom lätt för att deras hund är mer självständig!!

Ja ja tur det finns saker att träna på!!!


Försöker hinna med lite här hemma oxå men det går trögt,denna vecka tvättar och packar vi för Amanda ska med Mormor till Gran Canaria på Lördag!!Lite skönt för alla parter tror jag!!


Så dagens bild hittade jag i Wiggos map....jättefint kolage med Wiggobilder tydligen har Amandas kompis Hanna fixat det!!

Vi ses!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards