Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Tina - 26 februari 2010 18:50

.....balansbommen! Har jag haft i dag, tyckte den började se lite moloken ut.

Det tar nog ett tag innan vi kan börja träna på den igen. Det jobbigaste av allt var att ta sig ut till balansen, snön räcker upp på halva låren! Här får ni bildbevis.....Före.......

Slalomet har ganska korta pinnar ........

Efter.......

Nöjd med dagens insats! Har även haft projekt rädda husvagn, har skottat runt den så det slipper suga in i väggarna när det nu börjar töa!

Huset med mer snö.....

Gillar denna gigantiska snöhög.....

Mamma och jag var på en liten shopping i dag också, hamstrade ett par säckar hundmat så vi klarar oss en månad till!

Dom hade också erbjudande på cola light på Willys så där hamnade vi! Dom flesta som läser här vet väll kanske att jag dricker en del av den varan......

5x2 liter för 49 kr, som hittat ! Dock bara tre köp per kund, lite dåligt tycker jag så mamma fick ta ett lass också!! Så nu finns det 30 flaskor här........oj det är visst 60 liter! Ja det räcker väll en liten stund i alla fall!

 

Bildbevis på en liten del.....

Tja nu har man ju matsäck till i morgon i alla fall, då bär det iväg till Askersund och en inoff tävling med Wiggo och Jax. Ska bli kul, det var länge sen nu...

Vi ses!          

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards