Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Tina - 9 februari 2010 19:43

Händer inte mkt roligt här just nu . Ska ta mig igenom ett par nätter av jobb till. Tyvärr har jag en verkande högerarm/axel som allt snöskottande i kombination av jobbet har framkallat. Men jag har gått på mina små gula piller så får vi hoppas att det hjälper!

Tog lite kort på vårt igensnöade hus häromdagen! Här är det!

 


Vi har vår ingång på andra sidan av huset så här är det helt orört !

Ska ta  mig i kragen och träna lite i veckan, onsdag träning med Byrackarn, det blir bara Jax som kommer med då. På torsdag ska jag iväg till Karlskoga och träna i den fina uppvärmda hallen, både Jax och Wiggo då!!  Hoppas på lite insperation! Men jag vet att våren måste visa sig först!!

Så nu blir det nog en slöarkväll framför en massa skitprogram...

Vi ses!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards