Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Tina - 20 februari 2010 19:25

Snöbilder........

   

Inte en tanke på något annat än skotta i dag!

Hade en liten rolig färd med bilen förresten! Vår snöplog kom förbi, alltså ska man ut var det NU som gällde! Lyckades komma ner vår 3,5 km långa grusväg utan att få möte då det bara var plogat åt ett håll. Precis innan vi kommer ut på asfalt har vår plogtracktor kört i diket!! Stackare!

Tog mig igenom vallen sån tur var! Var nämligen tvungen att ta mig ut eftersom Amandas kompis behövde komma hem!  Vi tog oss till konsum och handlade i ren förskräckelse bara en massa godis!! Två hyrfilmer är med hem oxå!

Tog en annan väg över skogen hem då det inte drivar lika mkt där. OK gick bra tills det stod 2 bilar i diket, jag lyckades hjälpa upp den ena bilen i alla fall! Tre mkt glada unga grabbar!

Vi tog oss hem i alla fall och det vill jag nog tacka vår VOLVO för!! Forden hade aldrig klarat det kan jag säga! Amanda tyckte mamma var en mkt bra bilförare i dag , där steg man i graderna!

Jag hoppas vi kommer härifrån nån mer gång så......

Vi ses!! 

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards