Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Tina - 17 februari 2010 19:41

En helren kväll.... Tog mig till slut i kragen och badade samtliga sheltie!!  En utmanande uppgift kan jag lova. Alla tre är superduktiga och snälla men min kropp blir helt leabruten! Lyckades i dag bada alla tre samt föna dom hyggligt torra på 2 timmar!!  

Tyvärr gav hårblåsen upp efter 1 hund men jag hittade ett gammalt lik till hårfön sån tur va! Dax att shoppa med andra ord!

Har inte hunnit med så mkt mer kan jag säga och i kväll blir det soffläge innan jobbet så korsryggen får vila lite......


Helgen ser lugn ut liten månadstävling på klubben bara på söndag, hoppklass så det blir att ösa fullt!! Lungt hela veckan från agilityträning.

Så dax för sista jobbnatten före helg, jag gillar mitt schema! 

Killen får pryda bloggen i dag, ett gammalt badkort på en ledsen sheltie.......

  

Ha de bra, vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards