Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Våren......

Av Tina - 22 februari 2009 12:56


Känns långt borta på något sätt,så i dag orkade vi inte vänta längre så jag...

skottade helt enkelt fram slalomet.....


Kolla in den stakars husvagnen ser inte riktigt ut som att den ska vara körklar om två månader??

Men förhoppningsvis går det snapt när våren väl vill komma,om en månad ska jag hämta hem balansbommen som jag ska köpa av Byrackarns också,sen behöver vi knappt åka hemifrån =)


Ska strax packa in ligan och ta oss till Sickelsta ,månadstävling hopp i dag.

Tror nog att alla fyra får springa.


Min rygg är 90 % bättre än sist jag skrev och beklagade mig,kan undra vad det var,något måste hoppat galet en stund!

Så känns det som nu ska jag nog klara av att leva med det till och med :)

Vi ses,nu ska jag be för att det slutar snöa snart......

 
 
Ingen bild

Yvonne

22 februari 2009 20:43

Ha,ha. Har själv haft samma tanke med slalom - bara det att jag har inte kommit längre än till tanken =)

//Yvonne

 
Ewa

Ewa

23 februari 2009 08:05

Jepp - vi får en fin present av påskharen i år! Tittade på dom igår - såååå små o söta! Kram Ewa

http://levnu.bloggagratis.se

 
AK

AK

25 februari 2009 21:43

Härligt att se!!!Hade jag ett slalom skulle jag också skotta fram det. Ska försöka mig på att tillverka ett till sommaren. Fast jag vill inte att snöns ska töa bort heller...vi vill åka skidor.
Kram AK

http://softabrudar.bloggagratis.se

 
Sickan

Sickan

26 februari 2009 00:30

Bara så att det inte uppstår några frågetecken på Byrackarns årsmöte: du ska inte köpa balansen av Byrackarns, utan av mig och Camilla privat. Den är nämligen vår egendom. Precis som den nya balansbommen. Den är inte inköpt för Byrackarns pengar utan för våra egna privata.

Önskar att jag hade kunnat skotta fram vårt eget, privat betaldad slalom också, men det går inte... för det behövs ju på träningen i Brännebacken, både på den privata och på Byrackarns...

/Gudrun (som är lite noga med mitt och ditt = det är mitt jobb som kassör i Byrackarns att hålla isär kassorna och se till att vi får tillräckligt tillbaka på skatten för att gå runt:))

http://fundera.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards