Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Tina - 3 februari 2009 21:43

Jag har blivit utmanad av Pumil8 :

Gå in bland dina foton och ta mapp nr 6 bild nr 6 lägg ut den på bloggen o skriv lite om den. Utmana sen 6 nya o länka till derassidor.

Ja ha det blev husses två blöta jämthundar i hallen det.

Närmast är Chico och den bakre Birk som unghund!

Så mkt mer finns väll inte att säga!

Då ska jag bara hitta 6 st att utmana då?

www.yvonnessheltieliv.se  = Yvonne

www.elegantdogs.se  = Mikaela

mindgames.bloggagratis.se   = Linda

olsen.bloggagratis.se = Inger

www.soltorp.com  = Åsa

biggan.bloggagratis.se  = Biggan

Ni är utmanade!

vi ses!

Av Tina - 3 februari 2009 13:15


Satt i går kväll och kollade lite i tävlingskalendern blev plötsligt väldigt sugen på att ta mig till Gåsahoppet i Skurup,längst ner i Skåne....?

Kollade tåg,ville ta med Wiggo och Jax då det fanns bra klasser för dom. Hittade jättebra tågförbindelser som passade bra i tider och så,två stop på en halvtimma perfekt för rastning av hundarna,gissa vad det föll på??

Mellan Hallsberg- Mjölby kunde man inte boka djurplats!! Hur bra är det??

Så det ser ut som att det inte kommer att bli av,men tanken var ju kul!


Jax är en liten underbar individ,har strulat som tusan på slalomet på träning,tar ett par portar och vill vidare,jag vet ju att han kan!

Lyckades få loss mitt slalom i trädgården i går och flyttade det till en isfri plats och gissa vad.....han tar det så fint,helt klockrent från alla håll och kanter!! Så visst det är miljön som han inte klarar av än,för mycket med andra roliga hinder på plan som man måste skynda till??

Ja det är väll bara rutin och träning/tävling som gäller,jag vet ju att han kan hindren!!

I övrigt ska jag strax åka till farbror doktorn som ska kolla lite på min trassliga rygg!

Vi ses!!


Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards