Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Tina - 13 februari 2009 13:19


...springer iväg. Veckorna går så fort,har haft turen och möjligheten att träna en hel del i veckan.

Söndag med Kumla Bk samt måndag och torsdag med Byrackarns och då går veckorna ändå fortare!


Tack till alla fina ord i komentarerna,hur ska man nu kunna leva upp till allt det??


Rackarns jättefint väder ute sol från klar himmel och här sitter jag?.... jag har faktiskt nyss klivet ur sängen,lat nää kom hem från jobbet vid halv 7 i morse faktiskt!


I morgon ska vi till Motala en sväng på Valentinhoppet! Blir nog kul och förhoppningsvis håller detta väder i sig.

Wiggo och Jax ska följa med.

Jax och jag har stött på en hård motgång,slalom går inte att ta mitt i en bana det finns alldeles för många andra roliga hinder!

Men jag vet ju att han kan ,här hemma, där tar han slalom från alla håll och kanter så det är väll bara att nöta på tills poletten trillar ner??

Nehej kanske dax att lyfta på bakdelen och göra något vettigt av denna dag?

Vi ses!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards