Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Tina - 7 februari 2009 19:39


Samt några rader om dagens tävling i Karlstad!

Årsmötet gick mkt fort och smidigt dock lite dåligt med folk till trivselsektionen.....

Wiggo tog hem priset för årets mediumhund för andra året i rad! Kul!

Fick även ett fint diplom för våra tre inteckningar (cert)som vi tagit under 2008 !

Fick vandringspris och en liten tallrik att spara .dom två andra små tallrikarna är Wiggos sedan förra året och Kitas sen året före det!


Sen kom en STOR överraskning.......Jag fick nämligen det finaste priset man kan få i klubben,tycker jag!

Jag fick ÅRETS OSKAR!!!!!!


Hoppas ni kan läsa för jag är mycket stålt och glad för detta pris,TACK alla klubbvänner!!!

Det är redan plastat och uppsatt på väggen!

Så nu är det bara att köra vidare mot nya mål......


Karlstad då?  Ja vi drog på oss lite fel i varje klass,Wiggo gick en öppen hoppklass där jag lyckades strula till det vid ett byte och komma efter så han missade ett hinder=5 fel 3:a

Jax grejade öppenklassen riktigt bra utom slalomen,han har helt enkelt inte tid för det....? 10 fel  4:a

Klass 1 hopp  10 fel igen i slalom + en 5:a på ett missat hinder....

Agility 1 = DQ   för många missar....

Men vi kör vidare mot nya mål!

 Trött (gick upp halv 5) nöjd och glad Tina.

Vi ses!









Av Tina - 7 februari 2009 19:38


Snart färdigtappetserat men måste bara ge er en bild till där man ser tapeten!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards