Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

Rullar vidare i livet......

Av Tina - 11 januari 2009 00:17


Ja det känns som att livet bara rullar på och fort går det!

Har precis försökt baka ihop övningar till i morgon i Sickelsta!

Svårt,har lite ide´torka,svårt för att planera,när jag tränar själv brukar jag göra lite som jag känner för just då. Fick ihop något i alla fall.


En stor sten föll från hjärtat i går. Jag har nämligen haft lite dåligt med hö till mina två små tjocka ponnies,det skulle räcka precis till 20/1 och min bonde hade inget mer..... började ringa runt lite efter nyår och fick en hel del,"nej, tyvärr inget kvar", sen föll det sig så att jag frågade grannen som sa att andra grannen nog hade och vips en hel transport hö hemma efter en timma!!! Så skönt nu har dom så vi klarar oss till gräset kommer,tänk att räddningen kan va så nära utan att man vet om det!



Väntar med spänning på Nanos valpar nu, hoppas allt går bra håller alla tummar!!


Har jobbat tre nätter den här veckan efter en hel del ledigt,jisses vad jobbigt det är att ställa om igen!

Hundarna har haft lugna dagar sen mässan och tävlingarna,bara vart i skogen och skrotat och vart hundar!

Jax har haft "agility-uppehåll" i två veckor så nu ska vi försöka förbereda oss för den första officiella klass 1 den 24/1 i Linköping! Vi har tre träningar innan att slipa på!


Så kanske dax att göra natt här....vi ses!


 
 
Biggan

Biggan

11 januari 2009 04:46

Godmorgon. Tur med höet, kan man säga. Ja, här väntar vi att det ska hända ngt. Än är det rätt lugnt, men hon börjar hässja mera, så det närmar sig. Skönt när det är över.

http://123minsida.se/FajtaNano

 
Linda

Linda

11 januari 2009 12:07

Så skönt att det löste sig med höet!

http://www.mindgames.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

11 januari 2009 19:19

Halloj där.
Tur att det löste sig så pollarna får mat. Helge gick inte riktigt med på att hans verkstad skulle bli stall ;)
Vi har oxå haft träning idag och jag lyckades få till riktigt bra övningar med svåra slalomingångar. Det gick riktigt bra. Jag är så himla tävlings sugen !!!!
Vi hörs.

 
Ingen bild

Lottak

11 januari 2009 20:30

passar på o tackar för de roliga övningarna i dag..
Det är bra kul med agility!!!!
Fina puttar förresten, vi ska nog bli med häst till våren,Kanske:::

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards