Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Tina - 4 januari 2009 18:33


Det är väll bäst så antar jag??

Rolig dag lite trött i skallen bara,det tar på krafterna och jisses va folk det var där i dag. Skönt att ha liten hund som man kan bära fram.

Resultaten i dag då.

 Kita körde bara en hopp 3:a i dag,hon är helt klart påverkad av både mattan och allt runtomkring. Riktigt seg i starten som hon kan bli fick sen upp fart men tvärnita sen i port 8 i slalomet då hon halkade till och där stod hon..........säkert 5-10 sek,lyckades få fart på henne igen ochtog oss i mål med riktigt bra fart dock med 29 fel........

Så i morgon kollar jag av lite i första klassen fungerar det inte kör vi utan slalom!

En sån där hundfysioterap.....på mässan kände lite på Kita i dag när jag frågade men hon kändes helt frisk så det var bra att få höra så man inte gör något dumt!

Wiggo då,han är en tapper krigare! Sen att han har en klantig förare kan ju inte han rå för!

5 fel i hoppklassen då han efter inkallning över hinder 1+2 skulle svänga vänster över hopphinder 3,men stupar och åker på sidan förbi 3:an,mitt fel borde inte gjort starten så! Jobbigt i slalom då det efter några portar slirar iväg med bakändan!

Agilityklassen-klassiker.....missar sista hindret=5 fel 12 plac.....

Wiggo gjorde som vanligt helt rätt.Men jag hamnade lite galet och snavar med ena benet bakom det andra vilket resulterar i ett JÄTTE snesteg precis vid sista hindret,så Wiggo följer ju givetvis med han är ju följsam.....

Bara 6-7 nollor i den klassen.....hhmmmm!

Så ,ny dag i morgon,skärpning Tina Karlsson!

Vi ses!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards