Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Tina - 25 januari 2009 21:50


Jax lyckades fastna i går på Lasse Moell´s kameralins, alltid så kul när hundarna blir fotade,mailade Lasse som sa att jag fick använda bilderna så ni ska få se dom,han ser helt klart pigg och vaken ut!

Kortet med tunneln bakom är målfotot!

I dag har jag sprungit fort och mycket!  8 lopp på månadstävlingarna!

Alla 4 guldklimparna gjorde mkt bra rundor,jag är nöjd och glad (och mör)


Här hemma är det IS överallt, vägen och trädgården är som en skridskobana! Hoppas det blir lite mer mildväder så det försvinner.


Träning i morgon.....undrar vem som orkar?  Wiggo i alla fall,kanske Jax ska vila? Vi får se hur det blir!

Vi ses!

Av Tina - 25 januari 2009 00:18


Japp, den har vi gjort nu! Jax var kalasduktig ,lite unghundsmissar men titta vad vi fick med hem!

Jax första officiella pris! En hedrande 7:de plats(och presenkortet låg kvar!) med 10 fel. Han sprang först någon meter brevid balansen innan han tog den + ett hopp från gungan när den var parallell (gungan var klurig,MÅNGA hoppade?) Med tanke på att min lilla tuffa Jax var lite "skakis" för att det var trångt och han var helt själv utan sin flock så är jag jättenöjd med dagen! På banan var han sig själv om än lite tankspridd!

Hoppklassen drog vi på oss 15 fel och en 9:de plats. Han kom ur en kort tunnel på tok för fort och klarade inte ingången i slalomen+ att det då blev en utgång på port 10,sen fick vi en rivning på mittenhindret i en "propeller". Där tror jag det gick för fort så han han inte med sig själv, både springa, svänga och hoppa samtidigt kan vara svårt!


Linköping är alltid trevligt och deras ruttinerade funktionarer såg till att tidschemat blev en timme kortare,så jag var faktiskt hemma halv 12!


Skickar ett stort GRATTIS till Mikaela och Ella som gjorde ett kanonlopp i agilityklassen och vann!!

Ska nu gå och sova ,tackar den som bestämmer över vädret också + och regn inget halt på vägen! Så skönt!

Vi ses!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards