Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Tina - 5 januari 2009 21:45


Ja jag skriver så för det var INTE roligt att köra bil hem i dag från Stockholm! Startade hemfärden vid 5 tiden och anlände till Hallsberg vid halv 8. Så fruktansvärt mörkt det var på vägarna fick försöka köra på dom röda bakljusen framför mig ,usch otäkt!

Tävlingen var kul, kändes lite avtrubbat i huvudet bara så här dag tre.

Kita gick in och gjorde ett kul lopp det blev noll fel på hinder men lite tidsfel(4.?) på den tiden han hon göra en mkt seg start 4 hinder. Hinder 4 var en böjd tunnel som hon sprang in i men vände och tittade ut igen,jag fann mig ganska fort och skickade in henne igen sen gjorde hon ett toppenlopp! Det roliga var att när hon hade vänt så kom hon bara ut med huvudet inte något ben,så när vi gick i mål gick domaren fram och suddade vår femma för Kita var ju aldrig ur tunneln !  :)

Kitas andra lopp gick mindre bra= Disk

Jag ville framför allt behålla glädjen så när hon for rakt fram för att ta en tunnel gjorde jag bara ett halvhjärtat försök att stoppa henne......

 Wiggo då.. i första loppet vet jag inte riktigt hur han bar sig åt,han låg på sidan 4 ggr....efter att ha "halkat" ut slalomet gav jag upp och körde vidare??  Andra loppet fixade Wiggo fint,däremot var ju jag helt väck och handlade som en stor skit(stakars hund) Wiggo hinder nollade men jag fick 1,? i tidsfel!

Så det var det.....nu blir det lite tävlingsvila för Wiggo och Kita,Wiggo ska nog träna en del slalom......åt höger.....pust!

Så nu hoppas jag på lite varmare grader utomhus så det går att vistas där!

Vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards