Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Tina - 18 februari 2008 15:57


Vi har vart duktiga i går!!! Eller mest Stefan kanske??? Men jag drog i alla fall i snöret??.....

Vi har haft en jätte-stor tall i trädgården ,nu hade jag tröttnat på den å alla kottar + just inget gräs under......problemet var bara att få ner den.....stod inte helt enkelt till!!  Mellan hus å staket.....

Stefan jobbar ju i skogen så jag hoppades att han kunde sin sak så vi fick behålla taket på huset!!!

Sagt å gjort den skulle läggas mellan hus å staket!!

Stefan klättra upp på en stege å band fast ett rep åt mig att dra i!!!

Sen började han såga......DRA......gick inte......såga lite till........DRA.....Jag drog å såg toppen komma!!!!

Tjoho fullträff...kunde inte bli bättre en gren låg på trappen till verandan å det var ca 40 cm tillgodo på staketet!!!!

Så nu är den "styckad å så och ska "bara" forslas bort oxå!!!

Lillebror ska ha veden så han kommer häråt å hjälper oss!!

Så skönt att ha den nere nu!!

Lite om min söndag!!!  När tallen väl låg ner tog jag mina 4 små skönheter å åkte å tränade en snabbis,när jag kom hem såg det ut så här::


Vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards