Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Tina - 10 februari 2008 21:24


Ja så var helgen över....allt för fort som vanligt!!

Killen jag å lille Jax tog oss till Eskilstuna på lördag morgon och en utställning endast för Sheltie, så det var några hundar anmälda.....238 st!!

Killen skötte sig utmärkt lite gladare än han brukar så jag stoppade in en hel del korv med mkt beröm!!

Resultatet blev en 1:a-mkt nöjd i den konkuransen!!(konstigt att han inte vann han är ju trots allt snyggast-enligt mig!!)


Min lilla Jax syster var där och blev utställd i valpklassen-- med "BÄSTA VALP" som resultat och dom var många-ca 50st!!

Det roliga var att hon var en kopia av min lilla Jax-så han är nog inte så tokig han heller! Men han har tur med bara en testikel och ett tandfel så slipper han utställningar!!


Väl hemma å till ro somnade jag gått till melodifestivalen-såg nog Amy Daimonds låt sen var det kört!!


SÖNDAG: Upp och iväg på hanbollsmatch-Amanda spelade!

Hem -hacka korv........Agilityträning 15-18...... 18.30 fotbollsmatch med efterföljande föräldra möte.....


Alla fyra hundar fick sin beskärda del på träningen i dag å matte var totalt slut!!

MKT bra övningar som passade alla nivåer av olika utbildade hundar!!

Tack Susanne!!

Alla mina byrackor tyckte livet var toppen -KITA fixa lite nya blåmärken i mina handleder-så glad!!    - WIGGO gjorde snygga kontaktfält å slalomingångar!!!    -KILLEN överraskade regält och var med på det messta tog bl.a balans och däck med glädje!!( skyndar långsamt å försiktigt!)    -JAX sprang tunlar å gungade gunga för fulla muggar!! Tog även däcket i fart!!

Han är så pigg å glad å vill bara mer hela tiden.....svårt å låta bli!!

Men jag hoppas jag lärt mig att inte gå för fort fram??


Så en gammal bild på Killen från förra året på Vilsta utställninge blir det i dag!

Den är tagen av Micaela Sandbacka!

Vi ses!!///

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards