Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Tina - 3 februari 2008 08:10


Känner mig ganska nöjd efter gårdagen,tog mig i kragen och åkte till klubben å tränade.....Har ju numera 4 st hundar som vill ha träning å det tar en liten stund. Var inne på Ingers blogg å såg på några kort att planen såg helt ok ut!  Den 2:a februari......Lurade med min sambo och körde lite "framåt" övningar.....han var duktig m skålen!! Alla fyra hundarna fick träna på sitt eget lilla vis....det var kul å när vi plockade ihop började snön att falla.......tajming!  

Vi har ridhusträning i dag men på mitt jobb har man kommit på att man ska jobba varannan söndag kl.17.30-givetvis krockar det med träningen så den hoppar vi över i dag , det blir för stressigt........tänk om man slapp jobba!!!

Men pengar måste in den 25:de om man ska kunna ha en rolig fritid!!


Tänker på Alex-Susannes lilla buse han har vart lite sjuk och fått besöka Bista några gånger-tack å lov verkar det ha löst sig nu och han ska bli kastrerad i morgon-sen blir nog livet helt OK igen!!


Längtar ut på tävling så mysigt , tar med ett kort från tävling i dag .Det är tagit av Ylva Malm i Örebro(mkt duktig att fota) Det är Kita när hon myser som bäst-hon älskar värme å sol å ligger gärna med magen i vädret å solar!!(till skillnad från matte!!)

Vi ses///

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards