Direktlänk till inlägg 10 april 2009

Kolla.....

Av Tina - 10 april 2009 22:38


Jag har lagt ut annons på hästarna....

http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=88205&catid=7

Får väll se om det blir någon som nappar??


I dag har vi grejat hemma!  Så nu undrar jag , vart är agilitysäsongen??

Min mor och jag har nämligen fixat husvagnen i dag, ute och inne, den söta -77:an är vitare än någonsin!!


Blir lite sugen att vara i skåne när man är inne och läset resultatlistorna....

Fast å andra sidan så är vi snart igång.

Vi ska träna en sväng i morgon vid 11 tiden,  kul.

I dag ställde jag upp balansen så alla hundarna har kört lite "trädgårds" agility i dag!!


Så om ni behöver ett par billiga gräsklippare så ta och hör av er!

Vi ses  // Tina!


Förresten Linda, var hittar du alla trevliga smileys(stavning ??)

Ha en fortsatt GLAD PÅSK!

 
 
AK

AK

11 april 2009 09:09

Vilket härligt väder det är. Släpade ut mina agility hinder i trädgården igår. Man blir ju så sugen! Visst kändes det bra att jag opererade henne, för det var ju inte friskt. Jag var rädd för att jag inte skulle reagera om hon skulle bli sjuk.
Ha en riktigt härlig påsk! Kram AK

http://softabrudar.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

11 april 2009 10:56

Hej Tina!

Smileisarna "snor" jag ifrån bloggen jag har på KASK´s sida. Men det du borde kunna göra samma sak ifrån ett annat forum där de finns. (Typ hotmail.)
Jag bara tar fram dem och kopigerar dem och klistar in dem i mindgames bloggen.

Så pållarna ska få byta ågare...
Hör jag någon som letar ponny, hör jag av mig.

Kollade på Blocket på husvagn jag med faktiskt (!) men insåg att jag inte har något drag på bilen...
Så troligtvis blir det Åtvidaberg och tältning ;)

Ha en trevlig helg!

Vi ses!

Kram Linda

http://www.mindgames.bloggagratis.se

 
Ninni

Ninni

12 april 2009 21:00

Hallå i stuga!
Hoppas ni har en mycket trevlig påskhelg!
Finns det ingen som läser Tinas blogg som tränar agility aktivt och som har sheltie sedan tidigare, som är sugen på en väldigt energisk tikvalp på foder??? Hör av er till mig så vi kan prata med varandra. Mycket viktigt att denna tikvalp kommer rätt i livet, kan inte tänka mig att sällskapslivet är något för henne.
Förlåt att jag utnyttjar dig Tina! Men du vet att jag tycker att du är en fantastisk valpköpare och kompis!
Kramar Ninni!

http://www.queedys.se

 
Linda

Linda

13 april 2009 10:32

Vilken otroligt söt liten valp, som låg under till salu!

http://www.mindgames.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

13 april 2009 19:01

Hej! Vet du inte att sheltiesar är stapelbara så man kan ha nästan hur många som helst;-) Valparna kommer nog att bli väldigt bra mentalt, både Winnie och Vind är ju coola hundar! Linda har valparna och Winnie hos sig, det är hennes kull så jag är fri att tävla;-) Jag har anmält till Oxelösund och både Linda och jag kommer till Örebro! Kramar Jenny och tjejerna.

http://www.blogtown.se/blog.php?date=2009-04-11&id

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards