Direktlänk till inlägg 9 april 2009

Påsk.....

Av Tina - 9 april 2009 15:59


är i antågande och jag har jobbat klart ända till måndagkväll kl 17.30 är det ledigt nu.

Ska bli så skönt och inget planerat i helgen förutom påskmat hos Stefans föräldrar på Lördag, men det är ju inte helt fel!!

Ingen agility i helgen,lite avundsjuk på dom som är neråt skåne och kör men det ska bli gott att bara vara oxå!!

Har planerat in lite träning på lördag oxå, det ska väll bli fint väder hoppas jag.

Den här veckan har gått åt till hundvård. Alla mina 4 är nu vårbadade och genomgådda från topp till tå! Snart dax för lite fästingmedel,har redan tagit en på Wiggo och en på Killen,på Jax hinner dom nog inte fastna.... =)


Det börjar bli dax att koppla upp klubbens data och skriva in anmälningar till vår tävling i Maj,vi har i daxläget passerat 200 hundar ,d v s 400 starter så tävling blir det i alla fall, och då vet jag MASSOR som inte anmält sig än....

Så nog nu ,dax att göra lite nytta och hoppas på att det blir "rullande" resultat från skåne i helgen!!

GLAD PÅSK - Vi ses!

 
 
Biggan o Per

Biggan o Per

10 april 2009 11:34

Glad Påsk! Ska du inte till Katrineholm?

http://Bumerangs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards