Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Tina - 30 juni 2008 22:17


Då har man bränt lite pengar igen....Betalt en massa agilityanmälningar,det blir en rätt stor slant per månad!! Men vadå jag dricker ju ingen sprit t.ex


Vi var i Hällefors i går och tävlade inoff klasser. Jättekul!! Skönt väder å trevligt folk vad mer kan man önska?


Resultatmässigt helt supernöjd!!


KITA  1:a 0 fel,3:a 5 fel,Matte disk..... 2:a 0 fel!! Hon var som en tiger!!

           endast 2 sek efter Susannes Alex i sista loppet!!

TOG ALLA KONTAKTFÄLT OCH SLALOM!!! Gulle-gull!!


WIGGO  1:a 2:a 2:a 2:a samtliga lopp NOLLADE!!! 2 st mkt bra lopp-två mindre bra....  Slagen av Yvonnes Casper i två lopp och Susannes Buster i ett lopp!!!

Mycket nöjd 7 rosetter av 8 möjliga!!


Fam Appelbring var där och lyckades fånga mig på ett par kort,TACKAR!

Måste dock rätta Ewa lite från hennes blogg......Kita å jag gör ett framförbyte,hon har just hoppat det bakom henne å ska vidare på det bakom min rygg....vi är inte på väg åt olika håll,men jag kan ju se att bytet inte är precis samlat...ser lite skumt ut men vi grejade det......Det är taget i vårt sista lopp där vi nollade och kom tvåa!!


Domare  Ewa Lundins vackra baksida....

Vi ses ....Kanske i Åtvidaberg???


Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards