Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Tina - 14 juni 2008 22:15


Wiggo i däcket....kortet var visst med i Karlskogatidningen i måndags....det var den snälla reportern som mailade det till mig....jag älskar att få kort då jag inte klarar av att ta några själv.....


Det andra kortet är Kita i stilstudie......Tycker i bland att hon är lite tjock men får nog tänka om...tycker det är ett så härligt kort man ser varje muskel å hon är så glad!!!  Tyvärr lite dålig skärpa då jag förstorat det en del!


En lugn helg hemma det enda vi gör är och följer resultaten från Sm....ska iväg i morgon å träna lite!(behövligt!)

Sen har jag jobb söndag i morgon och börjar kl 17.30 å jobba....hatar söndagsjobb det förstör så mkt!!

Var å kollade på rallylydnad i dag.....så där, lite för dåligt med spänning å action!!

Badade alla tre sheltie i går så nu är dom frächa MEN va dom fäller hår....

Var hos mamma ett tag i dag hon och jag kollade sverige-spanien i fotboll konstigt vi har väll aldrig tittat på en fotbollsmatch förrmen det var lungt och avslappnande så okej då.....

Vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards