Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Tina - 25 juni 2008 16:48


Satt här i godanro framför datan å pillade lite ochhade för en liten stund sedan kastat ut ett par nävar med foder på gräsmattan.

Brukar göra det ibland så dom får leta lite.....

Sån tur är har vi vår trädgård delad i stor å liten sidan allt sedan Killen blev översprungen av 30 kg jämthund och bröt sitt ben!!


Rätt vad det är hör jag SLAGSMÅL på det "stora" sidan.......Snabb språngmarch ut får tag i en PET-flaska på vägen ut,jag kan lova att jag inte sticker ner några händer emellan!!!!

Fullt pådrag !  + Blod.....jag skriker ,hjälper inte får till slut tag i en gammal björk som prydde så fint på altanen i midsommras,tur att dom låg kvar.....

Får dom att sluta,, så mkt bråk för några kulor mat??

Jag kan lova att dom inte är svältfödda i övrigt!!


Börjar kolla över dom men hittar inget!!! Blod finns i pälsarna men inga sår??? Det verkar ha gått bra denna gången oxå!!


Nu ska jag väll säga oxå att detta inte brukar hända allt för ofta utan alla hundar brukar samsas bra,MEN utan leksaker å tuggben!!!

Var ju bara tvungen att ta ett par foton på dom små liven efteråt,man kan se hur dom skäms å tycker det är för jäv.....

Så nu får husse tvätta hundar vid hemkomst!!

Birk på ensambilder och Chicco längst fram på bilden med båda!!


Vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards