Direktlänk till inlägg 23 juli 2008

39 mil i onödan..........

Av Tina - 23 juli 2008 23:24


Nej Nej Nej......Här görs inget i onödan!!

Wiggo å jag for på After Beach till Knivsta i dag på klass tre tävling!!

Agiliot som man är!!! Agilityklassen startar med hopp,hopp kort tunnel under balansen.....ibland inte vår starka sida men det vore väll fa... om det inte skulle gå!!! Svår bana i övrigt(Nalle Jansson var domare) Fick väll aldrig något direkt "flyt! i den MEN lyckas sätta en NOLLA som räcker till en 2:a plats!!!! "AgilityCERT" (som vi då inte får eftersom han är krypt!! MEN jag vet.....

Så underbart kul!!

Lycklig,lycklig!!!! 39 mil var ingenting.......

Hoppklassen tabbade jag mig stort så vi "missade"ett hinder.....men va gjorde det......

Kul var det i alla fall ,ensam Kumling ,ensam Närking,Jonas från Hallstahammar och Karolina från Eskilstuna var väll mina "närmsta grannar" resten rena Stockholmare!!!

Men det är väll så att va Agiliot å ha semester å rasta vid Hummelsta.....

Vi ses!!

 
 
Biggan o Per

Biggan o Per

24 juli 2008 00:42

Tjohooooooo, vad braaaaaaaaaaaa ni är.
Grattis-grattis-grattis. Jag säger som du-vad är väl en massa mil, när man kan norpa åt sig "certet". Krypt-javisst-men det är ändå ingen skillnad på prestationen. Kuuuuuuul, Tina!!!!!!!!!!

http://123minsida.se/FajtaNano

 
Ewa

Ewa

24 juli 2008 07:14

GRATTIS! Himmel vad roligt! Han är en riktig racerråtta lille Wiggo - för all del duktig matte också ;o) Vi ses nästa helg! KRAM Ewa

PS Snygg bild från Kga!

http://levnu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gittan

24 juli 2008 09:13

STORT GRATTIS!!!!!!!!!
Till "certet", för vi vet ju att ni skulle haft det!
Wow!!!!
//Gittan

 
Linda

Linda

24 juli 2008 09:15

Grattis!

:)

http://www.grubbel.bloggagratis.se

 
Susanne & Pär

Susanne & Pär

24 juli 2008 21:55

Grattis vad ni är duktiga!!!! :) :)

http://www.blogtown.se/blog.php?id=appelbring

 
Ingen bild

PumiL8

30 juli 2008 00:16

Du och Wiggo är stjärnor som tindrar i sommar natten, tävlar och springer som om ni fått fnatten.

 
Mikaela

Mikaela

1 augusti 2008 18:35

shit, Grattis till uppflyttningen i III:an med Kita!!! Det var rolig läsning. Vad hände i agilityklasserna...? ;) Grattis också till fina resultat med Wiggo.
Ses imorgon! Kram, Mikaela oc.

http://www.elegantdogs.se

 
Ingen bild

Mia

7 augusti 2008 23:05

Var du i knivsta utan att hälsa på mig ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards