Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Tina - 30 juli 2008 14:14


Ja vädret kan man inte klaga på ,eller..... Jag kan jag gillar inte så här varmt orkar inte ta mig för någonting,är mest innomhus där det är något svalare!

Ja vet jag är inte klokmen 20 grader räcker gått åt mig,det där med att sola och bada är inte min grej helt enkelt.


Men vi brukar vakna framåt kvällstimmarna...Wiggo tränar minst varannan dag på balansens kontacktfält,framgång ??

Jax har lite slalomträning på schemat,Kita vilar och solar sig i form och Killen avgudar morgonpromenaderna i skogen!!


Håller på och petar lite med det sista inför vår tävling i helgen,herregud vad mkt strul å skit det är med uppflyttningar,löpande tikar och efteranmälningar,det sista får nog göras i datan på fredag kväll!!


I morgon ska jag ta en dag "ledigt" min mor och moster och jag ska åka och hälsa på min kusin i Nyköping som fick sitt tredje barn i Januari....Kanske dax nu??

Ganska skönt att ha en tävlingsfri helg framför sig faktiskt ,nog rätt skönt för hundarna oxå att bara få softa lite!!

Men sen blir det en helg till Oskarshamn med både individuella starter och lite lagköra!! Ska bli kul,hoppas dock på lite svalare väder till dess!!

Lycka till i helgen alla som ska tävla!!

Tack för alla GRATTIS!

Vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards