Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Tina - 7 juli 2008 22:14


Vad kan jag säga ....har haft en underbart trevkig helg!! Agilityn är speciell!!

Ohlsson å jag campade ihop i min husvagn,på lyxig gräsmatta å elplats!!

Kul att campa när man känner igen varenda kotte runt omkring!!

började med att staila lite för Tommy och Uffe genom att snyggt och smidigt backa in vagnen på plats....(ha.ha)

Packa upp lite rasta lite tälta lite å så vidare.....

Resultatmässigt är jag helt klart nöjd med helgen. Kita å Wiggo har skött sig galant!!

Kitas resultat:  AG 2 5 fel missade kont.A-hinder men bästa tid!! 4:a!!

                        Hopp 2  5 fel svår slalomingång Näst bästa tid!!  7:a

                        AG 2  5 fel en rivnig 5:a

                        Hopp 2   Matte fixade ett DQ

Wiggo resultat: AG 3  5 fel missat kontakt.balansen enligt dommare inte

                                          enligt mig!! så är det ibland!!

                          HOPP 3  0 fel hygglig tid å en SM nolla!!

                         AG 3  5 fel gungan(klantiga jag!!)

                         HOPP 3  0 fel hygglig tid å en SM nolla!!  (10 av 44 starter!)


Blandat väder ca 25 grader och solsken söndag!! KIta älskar det!!

omslag och ca 15 grader moln och regn på söndagen!! Kita hatar det!! Vintertäcket fram!! Jax och Killen var oxå med i helgen och strosade runt ,akötte sig utmärkt dom också!!

Lördagkvällen tillbringade vi under Tommy och Ing-Britts markis tillsammans med även Susanne,Per och Birgitta!! Mycket trevligt och mycket med "ihopsamlad" mat!!

De försökte som vanligt att bjussa på vin,men nej tack jag håller mig till min Cola jag!!

Hemma sent i går kväll ca 21.30 totalt slut i dag har gjort ingentig....ska snart påbörja  sista veckans jobb före semester!!! Underbart!!

Längtar redan till Värmlandsveckan!!  Vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards