Direktlänk till inlägg 14 juli 2008

Dax att packa......

Av Tina - 14 juli 2008 22:35


Tjo...en dag kvar innan det är dax att fara till Karlstad och värmlandshöppet!!  I morgon blir det till att packa å fixa mest hela dagen!!

Har fixat PM:et till våran tävling i dag oxå så nu är det mailat till hemsidan så får vi se när det kommer ut!!

Tyvärr har Kita skadat en klo på baktassen så det är lite osäkert om hon kan springa i Karlstad....tiden får utvisa.....

Wiggo springer balansbom mest varje dag....jag MÅSTE få in ett "rinnande" kontacktfält,så Karlstad får visa om jag lyckas eller.....Ett stop är inte längre en möjlighet då han förlorar allt för mycket med tid + att han gärna tar ett hopp där nere i alla fall!!

Ska bli underbart kul med nästan en vecka bland alla agilioter.....d.v.s sådana som jag!!

Stefan och Amanda ska med på denna resa + Hanna Amandas kompis,dom ska tälta utanför vagnen,Hanna är nämligen alergisk mot hund!!!

Vi får väll se hur det går men vi har ju bara 13 mil hem så det finns ju alternativ....

Jax å Killen är det full fart på,Likaså Chico å Birk men dom ska stanna hemma och stefans föräldrar ska vara hund ,katt och hästvakt!!

Det är inte ofta vi kan åka allihop,lite att få ihop inför några nätter borta!!


Vincent min lilla shetlandsponny har givetvis åkt på fång oxå....en slags sjukdom som gör att dom får ont i hovarna.......inte bra......han får medicin nu!! Hoppas han är OK när vi kommer hem!!


Så håll nu alla tummar ni har att vi grejar denna vecka med vagnen å alla lopp!!

Vi ses!!


 
 
Anna m. Diva och Mira

Anna m. Diva och Mira

15 juli 2008 10:19

Hej och tack för raderna i gästboken. Jo här hemma är det fullt drag får man väl säga men nu är det bara 1½ vecka kvar innan de ska flytta hemifrån de små. Lycka till med agilityn i veckan. Ronja ur Divas förra kull är också där och är väldigt sugna på att ta sin tredje pinne i hoppklass.

//Anna

http://medlem.spray.se/divamira

 
Ewa

Ewa

16 juli 2008 08:47

Lilla Kita... det är inte kul när de gör sig illa! Hoppas det snart gått över. Vi ses om några futtiga timmar - det ska bli så KUUUUL! Kram från agilioten Ewa ;o)

http://levnu.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards