Direktlänk till inlägg 9 juli 2008

-10kg

Av Tina - 9 juli 2008 21:58


Japp japp japp nu har vågen visat 10 kg mindre än den gjort förrut!!!!!

Så skönt ,så nöjd,men än finns det att ta av!!


Livet känns så mkt lättare på alla sätt.....svårt att förklara känslan om man inte vart där själv!!


Hundarna och jag var på en långpromenad i dag så skönt att bara drälla runt!! I övrigt så har jag 2 nätter kvar att jobba innan FRIHET i 4 veckor!!

Lungt på jobbet,fick städa i natt,sveriges bäst betalda städare kan jag lova!!

Om en vecka bär det av mot Karlstad å lite agility,en riktig agilityfest med otroliga startfält!! Det ska bli så kul!! kan man göra något bättre på semestern??  Enligt min dotter så kan man det.....


Vi ses!!

 
 
Gittan

Gittan

9 juli 2008 23:48

Halloj!
Grattis till finfina resultat i åtvidaberg!
Hoppas allt är bra, här är det väldans förkylt "snörvel"!
Hör av dig nå'n dag när du har tid och lust!
//Gittan

http://www.lyckoshellans.com

 
Biggan o Per

Biggan o Per

12 juli 2008 20:20

Tack för grattis. Ja, vi ses i Karlstad. Det ska bli kul-vilken folkfest. Är du där alla dagarna?

http://3494

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards