Direktlänk till inlägg 21 april 2008

Helgen å hovslagarn....

Av Tina - 21 april 2008 16:14


Jag är ju ägare av ett par självgående gräsklippare......Twiggy å Vincent!

I dag var Hanna-Sofie här och fixade fötterna på dom!!Alltid lite skönt med skvaller från hästvärlden....det var ju i den jag befann mig innan jag halkade in på hundar!!


Killen var på utställning i går i Västerås......jisses va hundar! Jag sammåkte med Ing-Britt å lilla Bea också!  En mkt trevlig tripp!

Killen skötte sig bra och fick ett förstapris,dock inte placering i konkuransen, får väll inse att det nog är så!

Detsamma med Bea ett fint förstapris .

Dagen gick otroligt fort och vi var hemma igen vid 4-tiden!


Ska nu iväg och ha kurs på klubben ,ett gäng med hundar som går aktiverings cirkel och ska prova på agility!!Intressant???

Skulle behöva träna lite själv oxå....när ska jag hinna det??

Vi ses!!

 
 
Linda

Linda

22 april 2008 22:17

Kul med en kvinnlig hovslagare!
De duggar inte tätt!
Träffade "min" gamla hovslagare i restaurangen på jobbet. Tror inte han saknade min sista kuse... ;)

Vi ses på lördag!

Kram

http://tankeklur.bloggagratis.se

 
Susanne,Pär & Berry

Susanne,Pär & Berry

24 april 2008 22:26

Nejmen...kunde vi ha stött på bekanta ansikten även i Västerås!Vad synd att vi inte hade koll på sheltie-ringen också!(Hörde att det var 100 shelties,jisses)

Vi var också där med "Snygg-Berry" och kom hem med två röda plastband...och en erfarenhet rikare. Det här med ben-föringen bl.a.;o) kram

http://www.blogtown.se/blog.php?id=appelbring

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards