Alla inlägg den 10 april 2008

Av Tina - 10 april 2008 22:11


Jag drar en snabblogg i dag med! Har hundra järn i elden känns det som!!

 Wiggo min lille prins tror han är Tarzan igen!!! Otroligt vilket läkkött en hund har ,efter 4 dagar tyckte han att livet var som vanligt igen!!

Det skulle vart en karl som blev av med kulorna det.....


MKT inför helgen nu!!  Tyvärr får inte Wiggo springa i Kvinnersta han ska nog läka en stund till....även om han inte tycker det själv!!


Folksam cup på Söndag,mycket att stå i är inte klar med alla startlistor än eftersom det kommit en del "efteranmälningar", ska fioxa i morgon!

Annars tror jag vi har god peijl på läget!


Jax springer slalom som en TIGER!!


Har en deklaration som ligger å väntar oxå!!!


Så livet rullar på lite för fort känns det som!! Men det är bara å hugga i!

Det värsta är att hinna jobba mitt i allt ihop oxå!! Nödvändigt ont.....


Vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards