Alla inlägg den 5 april 2008

Av Tina - 5 april 2008 20:51


Fy fa...... va det är kul rent ut sagt!!


vi ses!

Av Tina - 5 april 2008 14:15


är lite piggare i dag och jag är hemma å håller handen så han ska slippa tratten! Han får ha den när vi sover så svårt att ha någon koll då......


har suttet några timmar framför datan nu och lagt in starter till Folksam cup!  det tar tid....när man är ovan! det var nog bra att vi tog den här tävlingen så jag får uppdatera mig lite!! Det blev ju lite speciellt med lag också!!


Stefan tog med Killen och Jax till sina föräldrar förut som bor "mitt i skogen" så dom har fått utlopp för all energi i dag och sover nu gott!!

Wiggo blir så orolig när jag lämnar honom ,i går när jag var i skogen med övriga gänget fick Stefan i stort sätt sitta och hålla i en tjutande Wiggo som visste vad vi pysslade med!!


Hade föresten en himla tur i dag -skulle ha kört till hanbollscup men klarade mig från det då det fanns andra föräldrar som ville med!!!

Så jag slapp 12-13 timmar i Katrineholm!!  Jippiii!!


Dom "andra" är och tränar nu, jag hängde aldrig med för att slippa oroa Wiggo!! Det är viktigt att han blir bra nu!!

Missar förresten tävlingen i Kvinnersta med honom,lite tidigt efter kastration!!  Men sen hoppas jag vi kan köra efter planeringen igen!!


Vi ses!!


Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards