Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Vilken härlig dag, tralalala..........

Av Tina - 17 april 2010 17:36

Agility tävling när det är som bäst!! I Lindesberg så klart, dom är duktiga på att fixa tävling!! Tack alla i Linde BK!!


Är super glad åt min lilla STJÄRNA.......

 

........JAX  !!!

(foto Stefan Borg, taget i Frövi!)

Jag fick en autograf av tävlingsledare Yvonne Johansson!! Vi vann, han var så duktig!! Dessutom gick vi och vann den öppna agilityklassen efter det oxå!!

Det satt som en smäck kan jag lova!!!!    =))


Dagens andra goding har jag tyvärr inget kort på.

CASPER , Yvonnes hund som jag fått lånat dagen till ära, då hon var tävlingsledare. Körde han i båda öppenklasserna! 2 nollade kanonlopp och 2 vinster! Ruggigt så kul det är att få köra honom!!! Tack Yvonne!!

 

Wiggo min lilla prins, tyvärr 2 femfelslopp....balansen och sista porten i högerslalom, båda våra stora svagheter .......trots det 2 5:de plac och 2 lopp med gott tryck i !!


Så lyckad dag! Känns skönt!

Vi ses!



 
 
Linda

Linda

17 april 2010 19:05

Det såg riktigt snyggt ut med!
Grattis till pinnen, presentkorten o rosetterna :)

http://www.mindgames.bloggagratis.se

 
Mikaela

Mikaela

17 april 2010 23:53

Bra jobbat, Tina! Skönt att det börjar släppa för er i agilityklasserna. Vilken pinne i ordningen blev det? andra?

Känns så surt att missa den här tävlingen. Var ju anmäld med stoppades av Kennelhosta. Missar även Söderköping och Oxelösund. Såg så fram emot dagens tävling, men det kommer väl fler får man hoppas =)

http://www.elegantdogs.se

 
Åsa

Åsa

18 april 2010 22:50

Supergrattis!!!

http://www.soltorp.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards