Alla inlägg den 7 april 2010

Av Tina - 7 april 2010 17:37


Har inte så mkt att säga egentligen.

Men det är totalt underbart att snön är på väg att försvinna!!

Var i Linde i helgen och körde agility, Jax å Wiggo skötte sig utmärkt, matte klantade till det på ett par ställen men det blev hyggliga resultat!


Hade äran att få låna Yvonnes hund Casper oxå! det var jättekul! Han följde mig hur bra som helst dock kände jag att jag nog dämpade honom lite på bla Ahinder och att han flöt ut i svängar. Svårt att veta när hunden låster på hindret när man aldrig kört den tidigare..... Men kul var det!! Tror minsan att jag skulle få köra honom i öppenklasserna den 17:de oxå i Linde!   :)


I övrigt försöker vi få vardagaen att gå runt som vanligt! I kväll har jag en massagtid  kl 19. På ett ställe jag aldrig vart förut. Ska bli skönt! Verkligen behövligt! Börjar fundera på om jag har borelia eller något då det nästan dag för dag gör ont i div leder på olika ställen.....Om kroppen känns så här när man är 37, hur ska den då vara om 20-30 år?? Om man fortfarande är med då!  


Dax att förbereda sig för avfärd!

Vi ses!



Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards