Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Tina - 20 juli 2009 09:44


Rackarns va kul det var i Bollnäs!!!

Jax hade en kanondag i går!! VINST i både Agility 1 och Hopp 1 !!!

Agilityloppet var OK inte helt opptimalt, men hopploppet var totalt underbart, ett sånt lopp som man får till i bland , fast inte tillräckligt ofta!!


Jax sprang på tiden 29.30 hur i h...vete jag lyckades med det undrar jag fortfarande,att han kan springa så fort vet jag men jag var ju med oxå....

Han som kom 2:a sprang på 38.84   ......ref.tiden var 42 sek.

Ganska OK tycker jag =)

Så nu halka vi upp i klass 2 i både agility och hopp!!


Wiggo gjorde ett fint hopplopp på lördagen hamnade 6:a , 5 SM pinnar givetvis......

Däremot tog vi en vinst med vårt lag Four Fighters på söndagen så vi fick en tredje SM pinne till laget!!! One more to go!!!!


Lite lång resa till Bollnäs men det var det värt, vilken trevlig klubb , jättefint ställe!!Lyckades ju med bra resultat oxå!!

Hade jättetrevligt både fredag och lördagkväll med mina vapendragare i laget,gått grillat, och trevligt sällskapsspel, husbilen volvo v70 var väll den som slocknade sist på kvällarna!!

I dag ska det packas för vi drar till Hässleholm i morgon!!

Perfekt att Jax klev upp i 2:an nu får han starta varje dag i Hässleholm!!

Håll tummarna , vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards