Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Tina - 16 juli 2009 12:43


Japp , jag är klar med vår tävling!!

Anmälan till vår tävling gick ut i går kväll och jag är klar med datajobbet!!! Alla är inskrivna!!!

Så det enda som blir nu är lite ändringar som uppflyttningar och så!!

Så skönt nu kan jag åka å tävla och vara avslappnad, det STORA jobbet är gjort!!

Lite förhandsinfo till alla nyfikna......Klass 3 hamnar på startfält av ca 50 starter klass 2 på ca 25 starter. Väldigt lika fördelat i alla storlekar!

Tror det blir en toppentävling!! Möte i kväll med mer detaljer!!


Så i helgen far jag iväg och tävlar i Bollnäs, klass 2+3 och lag på lördag = 4 starter för Wiggo, klass 1 + lag på söndag = 2 starter Wiggo och 2 starter Jax.


Kita är anmäld till ag 2 men kommer att få stanna hemma och ta det lungt inför Hässleholmsveckan som vi åker till på Tisdag.


När vi var i skogen hela ligan i går kväll ( alla 7 med matte å husse!) så gjorde Killen något så han blev halt?? Har jättesvårt och se vilket ben det är? Han var iväg en rätt lång sväng för sig själv så jag undrar om det hände något då?

Såg det inte förrens jag kopplade dom på hemvägen.

Yttligare en anledning att Kita får stanna hemma och vara sällskapsdam åt Killen som behöver vila! Hoppas det går över...

Så nu kommer min Mor å Far och med sig har dom Kebab....

Vi ses!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards