Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Tina - 21 juni 2009 10:30


Känns lite tvådelat just nu. I gär sålde jag mina ponnys...... Twiggy for iväg till en mkt trevlig familj i Västerås, där ska hon bo med en nordsvensk valack och en liten shettlandsponny. Dom har en jättegård med ca. 2000 grisar och ett 10-tal kossor oxå!!

En liten tjej på 7-år ska lära sig ridningens konster på Twiggy.

Vincent for iväg samtidigt. Han fick flytta hem till dom jag köpte honom av, det blir nog kalasbra,dom har en fin gård , "mitt i skogen", Ebba som ägde Vincent förrut, är numer ägare igen. Ebba har hunnit bli 18 år!

Hoppas nu att Vincent får vara frisk!!


Så nu är jag hästlös,har haft häst i många år nu så det känns lite konstigt!!

Men som jag gick i skogen och tänkte i går efter att dom åkt, jag kan inte ha allt!!! Jag har inte tid så det räcker till och allt hästarna gjorde här hos oss var att hålla två hektar nerbetat,det gjorde dom alldeles utmärkt och jag undrar hur vi ska lösa det nu........


Så HEJ DÅ till två speciella ponnys som lämnat mitt liv......

Vi ses!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards