Direktlänk till inlägg 9 november 2009

FOUR FIGHTERS.....

Av Tina - 9 november 2009 19:13


....lyckades till slut med att ta den jävliga sista pinnen till ett SM-kval!!! Vi har haft marginalerna emot oss länge och väl!! Så nu blir det SM start i lag i alla fall !!

Tyvärr skadade sig vår ena laghund River  med  Merja Pajala i agilityloppet i Lördags!  Lider med Merja och River!! Hon har väll inte fått en helt hundra prognos på River än men det såg inte så bra ut och River hade väldigt ont!!

Men vi hoppas och håller tummarna att dom kommer tillbaka !!!


Rättvikshelgen var som vanligt trevlig,det var min fjärde gång i detta ridhus och mina resultat blev bättre än någonsin. Dock inga höjdar resultat . Det är svårt att köra i denna hall då ljudvolymen är väldigt hör och skällig i mellanåt!!  Käcka Pizza å på kina resturang mkt nöjd med det , lycklig över att inte behöva äta lammkotlätt!!  ;)

Firade med lite öl och vin i stugan gjorde vi oxå!!


Trött dag i dag, men inser att jag förmodligen är på plats i Rättvik nästa gång oxå!!  Glad


Måste kanske börja packa upp lite?....

vi ses!!

 
 
Ingen bild

Yvonne

9 november 2009 19:44

SM 2010 here we come =)
Tack för en trevlig helg. Och visst gick det, 3 personer, 7 hundar och så en hel del packning =) Allt går med lite vilja ;)
Dags att hyra nr 44 igen då!

 
Per & Birgitta

Per & Birgitta

9 november 2009 21:05

Så härligt med sista pinnen. Det var förståss dax nu-o inte bara nära den här gången. Grattis!!

http://www.bumerangs.se

 
Sickan

Sickan

10 november 2009 16:37

Grattis till sista pinnen! Va? Gillar du inte lammkotlett? Det måste vara något allvarligt fel på dig, Tina;)
/G.

http://fundera.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

10 november 2009 18:53

Grattis! =)

 
Biggan

Biggan

14 november 2009 17:31

Ring 1 är svaret på din fråga.

http://Bumerangs.se

 
Malin

Malin

14 november 2009 22:54

Ja,visst är det härligt att vi lyckades till sist, så jäkla roligt och vilken urladdning, jag kommer att komma ihåg den där lagtävlingen,läääänge;). Jag hör av mig imorgon gällande vilken plats vi har, klart vi måste stå nära varann;)). Stor kram till dig och hundarna.

http://www.nimaonline.se

 
Ingen bild

Nicke

15 november 2009 21:53

Det står inte i bokningen vilken plats vi har men jag gissar på 18 & 19 (Tommy H), men säg till att du ska stå nära Niklas Zetterberg så kan dom söka i systemet... Skickade samma info till Pirjo via sms men vet inte om hon har ringt.

Ha det gott!

 
Gittan

Gittan

16 november 2009 17:20

Hallå!
Grattis!!
Fasen vad länge sen det var vi hördes av nu!!
Du kan väl slå en pling när du har tid!
//Gittan

http://www.lyckoshellans.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards